شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم رحمتی قول نیمه بالای جدول را نداد دستور ویژه به استقلال و پرسپولیس: مالیات بازیکنان خارجی را ندهید اولتیماتوم عالیشاه به سروش رفیعی چهار روز سخت برای شاگردان گاریدو ستاره‌هایی که توسط بادامکی رد می‌شوند! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه بلاتکلیفی دستیاران نکونام| ۲ اسپانیایی در فهرست ورود ناراحتی حجازی از انتخاب عالمی به عنوان سرپرست استقلال تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ میرشاد ماجدی: از خودم مطمئنم و ریالی مال غیر در زندگی‌ام نیست
سرخط خبرها

استقلال در آستانه کسر امتیاز!

  • کد خبر: ۱۹۳۲۷۰
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
استقلال در آستانه کسر امتیاز!
باشگاه استقلال منتظر است بازیکنان باقی مانده هم قرارداد خود را کسر کنند تا بتواند قرارداد مهدی هاشمی‌نسب و سعید مهری را اصلاح کند.

به گزارش شهرآرانیوز، کارگروه نظارت بر قرارداد‌های سازمان لیگ نسبت به قرارداد منعقده از سوی باشگاه استقلال با بلانکو، یامگا، خالدآبادی و هاشمی‌نسب ایراداتی گرفته است و به این باشگاه فرصت داده تا چهارشنبه به این ابهامات پاسخ دهد. در غیر اینصورت پرونده برای بررسی نهایی به کمیته انضباطی ارسال می‌شود.

در صورتی که پرونده به کمیته انضباطی برود احتمال کسر امتیاز از استقلال وجود دارد. استقلال مدعی شده است که از سقف قرارداد عبور نکرده است. کسر امتیاز تنها به دلیل عبور از سقف قرارداد نیست. بطوریکه از تیم پرسپولیس به خاطر بر عهده گرفتن مالیات گولسیانی کسر شد.

باشگاه استقلال منتظر است بازیکنان باقی مانده هم قرارداد خود را کسر کنند تا بتواند قرارداد مهدی هاشمی‌نسب و سعید مهری را اصلاح کند. به نظر از سوی کارگروه نظارت بر قرارداد‌ها قرارداد بلانکو و خالد آبادی هم دارای ایراد است. در صورتی که باشگاه استقلال تا روز چهارشنبه توضیحات قانع کننده‌ای را در اختیار این کارگروه قرار دهد کسر امتیاز از تیم آبی منتفی می‌شود.

گفته می‌شود یکی دو تیم دیگر هم بعد از بررسی‌های صورت گرفته از سوی کارگروه نظارت بر قرارداد‌ها دارای اشکالاتی در قرارداد‌ها هستند و به نظر می‌رسد روند کسر امتیاز از تیم‌های لیگ برتری ادامه خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->